17 maj 2009

Back on track!





Oj,vilket blogg uppehåll det råkade. Men idag ska Berghs arbetsprover äntligen skickas in. Jag har varit bitter hela veckan på att de vill ha proverna digitalt. Grejor som inte ska vara digitala, typ tidningar, förtjänar att visas i "riktigt" tillstånd och inte digitalt på en skärm. Dessutom känner jag att placeringen av alla grejor blev som en uppgift bara den, en stor grafisk profil kan man säga.
Men men, när nu detta äntligen är över ska jag stoppa in min dator och mina pennor i en låda på nån vind och pyssla med annat. För tillfället renoverar jag och pojkvännen min en drängstuga från sent 1800-tal som vi ska bosätta oss i i sommar. Först ska jag till Marocko i en månad, men sen är det tjusiga sommarskåne som gäller. Sen kommer hösten och beslutsångesten, men det är ju sen som sagt.
En av uppgifterna till Berghs var att visualisera 5 ord. Här kommer ord nummer 1!

3 kommentarer:

  1. haha alltså jag känner att hela mitt upplägg i arbetsproverna till Berghs var typ.. inget upplägg. Fruktansvärt fult. Proverna i sig funkar väl, men jag hade i slutet inte orken att sätta ihop allt vettigt tyvärr..
    Tjitt vilken spännande sommar det verkar som att du ska ha! Vad göra i Marocko? Jag vill dit och semestra!

    SvaraRadera
  2. Jag tror på dig Ankan, du har såntdär i blodet, det har inte jag!
    Jag ska agera lite fotoassistent där, mycket skojjigt ska det bli. Måste bara skaffa mig en vettig kamera. Har du nåt tips?
    Vart bär det av för dig i sommar?

    SvaraRadera
  3. oj! Det låter ju sjukt skoj! Nej jag är fast i Burträsk, ska jobba inom äldrevården till 19 juli. Sen vet jag inte alls vad som händer.

    SvaraRadera