30 mars 2011

Mönsterpassning och 100 möjligheter att det går åt skogen







Som jag skrev tidigare håller vi på med mönsterrapportering i skolan. Och mitt mönster var ju tänk att se ut såhär. Bakgrunden blir lite ljusare, men annars tror jag att det kommer bli rätt likt. Det är 5 olika färger, alltså behövs fem olika screenramar. På det tyger jag trycker på rymms det varje ram 20 gånger, alltså sammanlagt 100 gånger ska jag försöka att inte misslyckas. Hitills har jag kommit till lager 2. Och misslyckats en gång. Om ni är intresserade av hur det går till kan jag försöka knåpa ihop en liten guide nån gång. Det är mycket pyssel kan jag lova.

3 kommentarer:

  1. det här är vårigt och fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Här kan du se våran tavla med din illustration som min sambo köpt
    :-)

    http://fashionisnotimportantitseverything.blogg.se

    SvaraRadera