14 juni 2011

Ett år, en mobil och 1111 bilder senare

 För ett år sedan vann jag en mobil i en förpackningsdesignstävling. En hel del bilder har blivit tagna, här får ni mitt senaste år i mobilbilder. Lite Gotland, lite laga avgasröret med avkapat damsugarrör så att man kan ta sig ner till Malmö, lite Malmö, lite Skara, lite fyrklöver m.m.
Den vita lappen är en förklaring av min familj, fast på spanska. Bilden med katterna är hemskt rolig, det står "tänk på att om du själ här själ du från oss", den är från nåt slags katthem kombinerat med loppis.   
Här har bland annat min bästa facerape genom tiderna (längst ner). Min kompis var inloggad på min mobil och jag skickade en kärleksdikt jag lyckades knåpa ihop då till en av hans kompisar. Och så har Lisa har döpt mig till "förvägsångesttove" på sin mobi m.m. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar