2 september 2012

Instagram augusti

Här kommer en liten skara av mitt instagrammande under augusti. 
Kvällssol på min balkong, månen som sällskap, tårtkalas, utflykt utanför Nyköping (par i matchande badkläder), måndagsvin, trätyper, inramning och mojito.  

Illustration, humla, kolonilottsträdgård, kvällspromenad, sjöman, smultron, bästa loppisen, neonskyltar & Fiskar torget i Västerås.

Malvas katt beter sig som Maru, fågelägg, superregn, öl och inramning, inflyttningsfika, utställning på F12, egenplockade blåbär till kvällsfika, några av mina djur, rita lite.  

Mitt skrivbord, Lyckebo, blomster, pyssel, fin skjorta, kungen & drottningen, fredagshäng, hjärta på kemtvätt, rita lite.  

Fotografering, stökigt skrivbord, instamoment, instamoment igen, Elins djungelkatt, supergul toalett, elefantmiddag, överrasknings skattjakt till mig (så himla fint) och sist, ett kontor jag snart flyttar in i!

4 kommentarer:

  1. Men gud vilket fantastiskt mojitoglas! Du vet möjligtvis inte varifrån det är?

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, vill gärna veta var du funnit ditt mojitoglas, det var fräckt.

    SvaraRadera
  3. Det har jag råkat kidnappa från en krog :)

    SvaraRadera
  4. vilka jättefina foton!:) superfin konst :)

    SvaraRadera