5 april 2013

Instagram från mars

Här kommer en liten sammanfattning av mitt mars sett från Instagram. Hälsade på min kompis i Stockholm och hennes undulat. Fin utsikt fån kontoret en sen natt. Packa/posta ordrar. Klä om soffan. Finaste vinterdagen. Fika hos Emma och Co på Vintagefabriken. Gammal gympasal. Kikade på Pappa och Fanny som Pettson och Findus. Och min skugga som sällskap på kontoret.

Illustrationer från länge sen. I min bokhylla. Redo för kalas hos Elin. Fredagsöl. Festligt fönster på fest hos Fanny. Söt katt. Lite prestationsångest. Glad dag. Frukost med Underbara Clara och Lady Dahmer på Saltå Kvarn.

Ensam ballong i morgonsolen. Tulipaner och påskgodis. Måla påskägg. Ännu mer påskägg. Och så blev det våffeldagen. Skiss till illustration. Happy Easter. Och ännu mera ägg. Och den lilla farbrorn. Mars var en bra månad, som gick himlans fort. Jag heter Tovelisa på Instagram för den som vill följa mig där. 

2 kommentarer:

  1. Jag är en flitig läsare som älskar din blogg och all inspiration men en sån som sällan lämnar kommentarer på bloggar. Så nu tar jag mig i kragen och gör det, för att det är fredag och för att det banne mig är på tiden ;)

    Så, hurra vad bra du och din blogg är!

    //Sara

    SvaraRadera
  2. Så fint ditt Hen-ägg var! mer hen åt folket! kram från ystad

    SvaraRadera