6 april 2010

Lite hår och stenar...

Så här kan det gå om man sover lite dåligt nån natt...

5 kommentarer:

  1. OJ vad häftigt! Älskar verkligen dina illustrationer, man blir så inspirerad så man vill greppa en penna själv!

    Men en fråga? Vad är det för slags pennor/ färg du använder? Är det tusch, blyerts eller både och?

    SvaraRadera
  2. Roligt att du gillar mina bilder :)
    Jag ritar nästan bara med bläck, det är roligast. Och pennorna är så kallade rörspetspennor, som är påfyllningsbara och sjukt tunna och fina! Tyvärr får man vända sig utomlands om man ska få tag på bra såna! Ebay kan jag rekomendera!

    SvaraRadera
  3. wow! Är det alltså så att man kan beställa tygpåsar av dig med valfritt motiv från spalten längst till höger? Otroligt vackert och inspirerande, vore kul att ha en sådan unik tygpåse!
    Kram Agnes

    SvaraRadera
  4. Du kan absolut köpa tygpåsar av mig! Jag har tänkt att skylta lite om det på bloggen, men ja har har haft så himlans mycket att stå i! Det kostar 150 kr ink frakt :) Det är bara att maila vilket motiv du vill ha :)

    SvaraRadera
  5. Du kan absolut köpa tygpåsar av mig! Jag har tänkt att skylta lite om det på bloggen, men ja har har haft så himlans mycket att stå i! Det kostar 150 kr ink frakt :) Det är bara att maila vilket motiv du vill ha :)

    SvaraRadera