5 augusti 2012

 Här kommer lite samlade instagram från mitt juli. Första bilden är på en picknickpackning, min hylla, blommor i mitt badrum, min mammas butik, världens största roshäck, min öl, första doppet i mälaren, middag på min balkong, plockepinn.
 Superduperfrulle, leksaksmuseét, tur till Stockholm, solregn, utflykt till Skultuna, kortspelskväll, hemmapyssel, katt, första natten på Gotland.
 Min ena kompis hund, min andra kompis hund, kossa på Gotland, Näs på Gotland, Catwalk, kväll, kanottur och kossmöte på Gotland, cykeltur med hund, blomma.
 Fikabjudning hemma hos mig, häst, låtsasinbjudan, massa bär, kalasdukning, mot Malmö, bada på E4:ans camping, hänga i park i Malmö, katt som vill ut.
Fisk, flygande häst, grill på ribban, loppisrunda, katt bland bullarna, fina fina skåne, solnedgång i Jönköping, hejdå Malmö, kvällspyssel.

Juli har varit en himlans bra månad. Besök från Småland, en tur till Gotland och en tur till Malmö.

3 kommentarer:

  1. Hej hopp! Fina bilder minsann! En liten fundering, vad heter den fräsiga appen med de söta katterna?

    SvaraRadera
  2. Emelie, den fräsiga appen heter cat effects :)

    Maja-Lisa, ännu mer kärlek till dig!

    SvaraRadera