2 oktober 2012

Instagram september

Här kommer lite Instagrambilder från mitt september. 
Jag försökte bota min sömnlöshet med Skilda Världar, åt massor med vattenmelon, mitt sovrum, favvoklockan, soffkontor, antikvariatet i Västerås, min arbetsplats hemma, kvällspromenad, grattiskort till Elin & Stefan som gifte sig. 

Mer från Elin & Stefans bröllop (jag fick rita massa skyltar), trasmattehäng, hämta syskon på Arlanda, lite djur, min speldosa, mycket att göra, använder min knappsamling, rådjur, utflykt till Dalarna.  

Dalarnahimmel, rita fågel, konstmuseet i Västerås, funderar på att skaffa katt, tassar, fredagsfika, trapphuset till nya kontoret, frulle och min bok. 

Blommor som kämpar på i höstvädret, måla akvarell, fortfarande sömnlös, ballonger, Makeripyssel, mer Makeripyssel, katt, våra visitkort, jobb i kvällssolen. 

Systers barn, jag köpte stor spegel, åka till Stockholm, tidigt möte, arbetskompisar, jobb på kontoret, åka till Upssala, kalejdoskop, åka buss i höstsol. 
Tovelisa heter jag på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar