11 april 2013

Vintageparty book release

Igår hade jag en himla trevlig heldag i Stockholm. Framåt kvällen mötte jag upp Annika och vi gick till Karoline för lite bubbel. Hon bodde himlans fint såklart. 

 Annika. 

 Bubbel. 

 Karoline med mer bubbel. Vi fastnade lite väl länge här. Men är det trevligt kan det bli så. 

När klockan blivit dags åkte vi till Vurma för Vintagepartys book release. Jag köpte mig en bok och här signerar Emma den. Det är Emma, Linda och Louise som gjort denna fina festbok.

 Isabelle var där. 

 Linda och Annika. 

 Lottdragning. 

Annika och Silversaga med flera. 

 Louise. 

Jag blev lite kär i tapeten inne på toaletten. Himla bra dag. 

5 kommentarer:

  1. Jag hade bästa sällskapet dit alltså :)

    SvaraRadera
  2. alltså gah, så galet fint!

    SvaraRadera
  3. vilken tapet! den missade jag. vad trevligt det var att ses, kram!

    SvaraRadera
  4. så otroligt fin stil. älskar det alltihopa. Din väns klänning var otroligt fin med.

    SvaraRadera
  5. Jag älskar den boken och allt den innehåller! Så kul att du har illustrerat illustrationerna i det :D En underbar bok!

    SvaraRadera