26 oktober 2014

Kalender 2015

Nu är min kalender för 2015 klar! Det är nästan samma som jag sålde förra året, men nu är den i färg! Varje månad har ett recept baserat på ev av året temadagar. Här nedan följer alla månadsuppslag, och några av de dagar som kan vara roliga att fira. 

Till exempel pizzadagen som infaller den 1:a januari varje år. Det är nämligen den dagen då det säljs som mest pizza på hela året. Ganska logiskt om man tänker efter. 











Vill man köpa kalendern kan man maila till hej@tovelisa.com, skriv med den adress du vill att den ska skickas till så dimper den ner i din postlåda inom några dagar tillsammans med en faktura. Den kostar 300kr inklusive frakt. Den finns även i svartvit om man gillar det bättre, då ser den ut såhär. 

Jag kommer även lotta ut två kalendrar via mitt instagram. Dela då denna bild i ditt flöde och tagga den med #tovelisa och @tovelisa. Vinnaren utses söndagen den 2:a november. Jag heter Tovelisa på Instagram.

My recipe calendar for 2015 is finally done, and this time it is in color! If you want to buy it, just send me an email to hej@tovelisa.com with your adress, and I´ll send it to you together with an invoice. The price is 300 sek including shipping. You can also win one on a competition on my instagram, @tovelisa!

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Jag som hade tänkt att inte äta mer i kväll får nog hasa mig iväg till kylskåpet ändå.

    SvaraRadera
  2. Det er god plass langs sidene, slik at jeg kan skrive viktig informasjon og datoer ned. Jeg skrive alt ut og sjekke alle de viktige tidsfrister for 2016, slik at jeg kan huske min viktig hendelse i form av skolestudier. Dette innlegget er fantastisk. http://kalender2016.co.no/

    SvaraRadera