21 januari 2013

Formex

Förra veckan, mellan torsdag och söndag hängde jag och mina illustrationer på Formex.

Jag hade en liten monter i Young Designers-delen. 

 Djurkalendern var såklart med.

Och lite vykort.

 Bjudgodis måste man ju ha på mässor, Jag tyckte att polkagrisar passade fint i fägerna. 

Det är så himla stort, jag har nog bara hunnit se en bråkdel av mässan. 

Det blandas med fint och mindre fint. Här är en fin monter från Littlephant. 

Den här montern minns jag inte vad den var för, men jag gillade purjolökarna.

Och så här såg min monter ut på håll. Det var en himla trevlig mässa. Jag kommer garanterat vilja stå på Formex igen. Även om jag är rätt slut efter fyra långa dagar.  

1 kommentar:

  1. Så fint, så fint! Verkar ha varit ett väldigt inspirerande spektakel med en massa fina illustrationer, möbler, tallrikar, kuddar och brickor.

    SvaraRadera