16 januari 2013

Instagram december

Här kommer ett litet urval av instagrambilder från mitt december. Första helgen var det en himlans massa julbak, först med kompisar, och sen pepparkaksbygge hos mor och far. En bild från min julkalender från 2009. Miniillustrationer till julmarknad. Julmarknaden i sundbyberg. Finaste vintervägen mot Stockholm. Postar pengar. Roligt jobb. Finaste superblåste himlen.


Det var superkallt och blev fina kristaller i fönstret på kontoret. Julmarknad på Stadsmuseet i Stockholm. Roligt jobb. Fint vinterträd i Västerås. Jag fick lite julledigt och kollade på Girls. Min favorittallrik. Vegetariks julskinka. Bokstavsbröd, alla i min familj får sin första boksav sitt namn i form av ett bröd på julaftons morgon. Ansjovis, den absolut finast förpackade man kan hitta i en mataffär, dock inte det godaste.

Kokoskorven fick ett sidenband runt halsen till jul (han hade kvar det till efter nyår). Sen snöade det helt galet mycket. Spelkväll hos mig. Hittade gamla anteckningar från en tråkig lektion på Berghs. Besökte ett snöigt dalarna. Fina tulpaner. Jag målade om hela min lägenhet, från fulvitt till finvitt. Och så nyårsafton. Det var mitt december i korta drag. Jag heter Tovelisa på instagram om ni vill se mer. 

2 kommentarer:

  1. otroligt fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Awesome post! And I love your blog:)
    Check out my blog: theprintedsea.blogspot.com

    SvaraRadera