4 maj 2012

Hurra för världsskrattardagen och lite hurra för mig

Det verkar råda lite delade meningar om vilket datum Världsskrattardagen har. Om det är tredje, fjärde eller femte eller kanske sjätte. Men eftersom den fjärde maj är min födelsedag tänkte jag bestämma att det iallafall för mig får vara den fjärde maj dagen infaller. Himlans fin dag att fylla år på liksom. 
Så här såg jag ut när jag fyllde år för sisådär 13 år sedan. Och lyckades knåpa ihop en vinst i Västmandlands Läns Tidning. Superglad var jag för den tröjan. 

5 kommentarer:

  1. Grattis på kalasdagen! Skrattdag kan man väl fira hela maj.

    SvaraRadera
  2. grattis på din dag! har du ingen rolig bild på klöströjan? :D

    SvaraRadera
  3. Enligt vännen Wikipedia är skrattdagen den första söndagen i maj, men man vet ju inte. Wikipedia kan luras. Och skratt är ju bra oavsett om det är skrattdag eller inte, och det är ju födelsedagar också! GRATTIS!

    SvaraRadera
  4. Anonym, om jag hittar en bild på tröjan ska jag visa!

    SvaraRadera