14 maj 2012

Slutspurt - 10 dagar kvar

Nu är boken inskickad till tryck. Och här har ni en av de illustrationerna jag gillar mest. 102 sidor blev den. Nu ska det planeras inför slututställningen. Jag ska trycka upp de festa illustrationerna i 50x70. Och så måste jag skaffa nån slags sittmöbel så att den som vill kan slå sig ner och bläddra i boken.
Jag har fått lite frågor kring om det kommer gå att köpa boken, och det kommer det förhoppningsvis göra i sinom tid. Men till slututställningen kommer jag bara ha några visningsexemplar. Jag hoppas på att kunna hitta ett förlag som vill trycka upp den.

För er som är sugna på att besöka slututställningen kan ni kika in det här eventet på facebook!

5 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på resultatet och hoppas att min berättelse kom med :) Du är så himla duktig!

    SvaraRadera
  2. Det ser fint ut, håller tummarna för dig! Hoppas att min berättelse blev med också, kommer det kanske vara möjligt att köpa "sin" illustration som print?

    SvaraRadera
  3. Ja! Jag skulle oxå vilja kunna köpa "min" illustration om min historia kom med :-D

    Du är superduktig!

    SvaraRadera
  4. Ser hur fint ut som helst, spännande!
    Ja hur var det nu, skulle du höra av dig till dom som hade sin historia med?
    Självklart är man lite extra intresserad av hur ev. sin illustration ser ut!

    Värme från snön.

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag snubblade in på din blogg och kunde inte slita mig från alla kreativa inlägg! Jag själv går grafisk kommunikation på Medieskolan och blir superinspirerad av dina kreationer! Du är otroligt duktig så det är inte klokt! Lycka till med allt!:)

    SvaraRadera