23 mars 2009

Brons!


Jihoo! Jag lyckades hamna på en tredje placering i corporate illustration i European Design Awards! I år är det min tur att vara med i boken. 
Det är intressant hur det ena leder till det andra. Familjen Hagbergs modem gick sönder. I den långa kön på telia kundcenter hittar fru Hagberg information om telias telefonklottertävling. Och jag skickar in ett bidrag. Lyckas hamna på topp fem och min bild får hänga lite runt om i Sverige. Sen får jag ett utomordentligit erbjudande att delta i ED awards alldeles gratis (tack Jonas Uddman)! Och mitt telefonklotter är det enda som passar in i någon kategori. Jag gillar slupmen just nu!

3 kommentarer:

  1. Gud vad roligt!! Grattis grattis!

    SvaraRadera
  2. Coolt! Grattis Tove!

    SvaraRadera
  3. telia-reklamen på tv just nu, om 29öre bla bla - där det faller massa "29" i bakgrunden, ser ut som du gjort de!

    grattis till tredjeplatsen!

    SvaraRadera