22 mars 2009

LowCost och Barcelona


Nu är jag hemma från ett litet (eller stort...) äventyr i Barcelona. Jag gav en kär Fatima en liten chock utanför marknaden, hon hade ingen aning om jag jag skulle dyka upp... Sen var det min tur att få en chock när jag insåg hur stort mitt LowCost jobb var. Över hela Barcelona hängde det små spargrisar (som blivit lite ändrade efter ett litet hot från Louis Vuitton). Jag, som knappt visste vad det egentligen var, fick gå på en stor modevisning där modellerna sprang runt på min logga! Sjukt mycket folk och alla sprang runt med små spargrisar runt halsen. Och Fatima som pluggar mode hade i ungefär hälften av folket där som lärare. Och hon hade haft min flyer hemma utan en aning om att det var min.... 
Jag lägger upp bilder från modevisningen senare, jag har inga ännu. Tack för flygbiljett och merit Modafad! 
Y muchas gracias Barry!

2 kommentarer:

  1. Oj, tjitt, häftigt! Mycket fint blev det i alla fall :D

    SvaraRadera
  2. Oj jäklar, grattis! Roligt - du förtjänar det verkligen med din talang!"

    SvaraRadera